Często zadawane pytania dotyczące CareCredit

Często zadawane pytania dotyczące CareCredit
Category: Linii Kredytowej
16 października 2020

Zebraliśmy listę często zadawanych pytań dotyczących CareCredit, aby pomóc Ci lepiej służyć.

Generał

  • Co to jest CareCredit?
  • Do czego można używać karty kredytowej CareCredit?
  • Gdzie mogę korzystać z mojej karty kredytowej CareCredit?
  • Co to znaczy mieć certyfikat CareCredit?
  • Jak mogę dodać upoważnionego użytkownika do mojej karty kredytowej CareCredit?
  • Stosowanie

    • Jak ubiegać się o kartę kredytową CareCredit?
    • Dlaczego we wniosku o wydanie karty CareCredit obowiązują różne stopy procentowe?
    • Co się stanie, jeśli złożę wniosek ze współsygnatariuszem?
    • Mój dostawca powiedział, że mogę uniknąć płacenia odsetek, więc dlaczego we wniosku jest podana stopa procentowa?
  • Korzystanie z karty

    • Kiedy otrzymam pierwszy rachunek CareCredit?
    • Jak mogę się dowiedzieć o promocjach CareCredit u moich dostawców?
    • Czy mogę samodzielnie zapłacić część kosztów leczenia, a pozostałą część wykorzystać CareCredit?
    • Czy mogę zapłacić za wiele zabiegów jednocześnie za pomocą mojej karty kredytowej CareCredit Healthcare?
    • Czy moja karta kredytowa CareCredit straci ważność?
    • Jak mogę zwiększyć limit mojej karty kredytowej CareCredit?
    • Jak zapłacić lekarzowi lub usługodawcy online?
  • Ochrona przed oszustwami

    • Co mam zrobić, jeśli podejrzewam, że padłem ofiarą oszustwa lub kradzieży tożsamości?
    • Co się stanie po zgłoszeniu oszustwa na moim koncie Synchrony?
  • Wciąż masz pytania?

    Odwiedź nasze Jak uzyskać pomoc? aby uzyskać informacje kontaktowe i porozmawiać z jednym z naszych aktywnych przedstawicieli obsługi klienta.

    Co to jest CareCredit?

    CareCredit to karta kredytowa opieki zdrowotnej zaprojektowana z myślą o Twoim zdrowiu i dobrym samopoczuciu. To sposób na pokrycie kosztów wielu zabiegów i zabiegów oraz wygodne dokonywanie comiesięcznych opłat. CareCredit jest akceptowany przez ponad 225 000 dostawców w całym kraju w zakresie LASIK i pielęgnacji wzroku, zabiegów kosmetycznych i dermatologicznych, stomatologii, weterynarii, ochrony słuchu i innych specjalności. CareCredit jest teraz również akceptowany w wybranych punktach sprzedaży detalicznej. * Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat warunków finansowania opieki zdrowotnej, zapoznaj się z umową o prowadzenie konta CareCredit zawartą we wniosku.

    Do czego można używać karty kredytowej CareCredit?

    Twoja karta kredytowa CareCredit może być używana w ponad 225 000 miejsc w całym kraju do różnych usług zdrowotnych, w tym LASIK, weterynarii, stomatologii, chirurgii plastycznej, ochrony słuchu i innych. Po uzyskaniu CareCredit możesz z niego korzystać wielokrotnie (pod warunkiem uzyskania zgody kredytowej) dla siebie, swojej rodziny, a nawet zwierząt domowych – bez ponownego składania wniosku, o ile masz dostępny kredyt. Odwiedź nasz lokalizator, aby znaleźć lokalizacje, w których możesz używać swojej karty kredytowej CareCredit.

    Gdzie mogę korzystać z mojej karty kredytowej CareCredit?

    Skorzystaj z naszego wygodnego narzędzia online, aby znaleźć lekarza lub rodzaj firmy w Twojej okolicy. Możesz wyszukiwać według nazwiska lekarza lub typu firmy lub wyszukiwać według lokalizacji.

    Co to znaczy mieć certyfikat CareCredit?

    CareCredit wprowadził niedawno Certyfikat CareCredit dla zarejestrowanych dostawców, starając się zapewnić, aby każdy ubiegający się o kartę CareCredit otrzymał jasne, łatwe do zrozumienia wyjaśnienie dostępnych opcji finansowania. Ten certyfikat potwierdza zaangażowanie i wiedzę Dostawcy w zakresie dostarczania spójnych i dokładnych informacji swoim pacjentom / klientom, aby pacjent / klient mógł podejmować świadome decyzje dotyczące opieki. Certyfikat ten jest odnawiany co dwa lata, aby zapewnić pacjentom / klientom najbardziej aktualne informacje.

    Jeśli jesteś dostawcą, odwiedź stronę https://www.carecreditprovidercenter.com/portal/login, aby uzyskać certyfikat CareCredit!

    Jak mogę dodać upoważnionego użytkownika do mojej karty kredytowej CareCredit?

    Autoryzowanego użytkownika można dodać do swojego konta, logując się na swoje konto i klikając Usługi> Autoryzowani użytkownicy. Autoryzowanego użytkownika można również dodać do swojego konta, dzwoniąc do naszego Centrum Obsługi Klienta pod numer (866) 893-7864.

    Jak ubiegać się o kartę kredytową CareCredit?

    Najłatwiejszym i najszybszym sposobem ubiegania się o CareCredit jest skorzystanie z tego linku. Decyzję kredytową otrzymasz w ciągu kilku sekund i po zatwierdzeniu możesz od razu korzystać z konta.

    Możesz również złożyć wniosek telefonicznie, bezpłatnie pod numerem (800) 677-0718. Jeśli zdecydujesz się zadzwonić, możesz skorzystać z naszego automatycznego systemu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu lub złożyć wniosek u agenta na żywo między 9:00 a 21:00 od poniedziałku do piątku, czasu wschodniego. Kandydaci muszą mieć ukończone 21 lat, aby złożyć wniosek telefonicznie. Kandydaci telefoniczni muszą mieć pisemną kopię umowy karty kredytowej przed kontynuowaniem, którą można wydrukować na carecredit.com lub uzyskać od ich dostawcy.

    Ponadto możesz złożyć wniosek osobiście w ponad 225 000 placówek służby zdrowia, które akceptują CareCredit. Nie przyjmujemy zgłoszeń faksem ani pocztą elektroniczną.

    Dlaczego we wniosku o wydanie karty CareCredit obowiązują różne stopy procentowe?

    Standardowa RRSO posiadacza karty wynosi 26,99%. APR Twojego konta może być inne. Obecni posiadacze kart powinni zapoznać się z umową karty kredytowej, aby zapoznać się z obowiązującymi warunkami. Minimalna opłata z tytułu odsetek wynosi 2 USD.

    Nasze opcje finansowania bez odsetek, jeśli zapłacono w całości w ciągu 6, 12, 18 i 24 miesięcy (czasami nazywane odroczonymi odsetkami) pozwalają płacić za zakupy o wartości 200 USD lub więcej przy minimalnych miesięcznych płatnościach dokonywanych przez cały okres trwania promocji. Odsetki narastają w okresie promocyjnym, ale nie zostaną naliczone, jeśli spłacisz całość salda do końca okresu promocyjnego. *

    Nasze specjalne opcje finansowania z obniżoną RRSO na 24, 36, 48 i 60 miesięcy są przeznaczone dla większych kwot zakupu, umożliwiając dokonywanie miesięcznych płatności z obniżoną stopą procentową przez cały okres trwania promocji. Zakupy o wartości 1000 USD lub więcej mogą kwalifikować się do oferty na 24 miesiące z RRSO 14,90%, do oferty na 36 miesięcy z RRSO 15,90% lub do oferty na 48 miesięcy z RRSO 16,90%. Zakupy o wartości 2500 USD lub więcej mogą kwalifikować się do oferty na 60 miesięcy z RRSO 17,90%.

    Co się stanie, jeśli złożę wniosek ze współsygnatariuszem?

    Twój współwnioskodawca ubiega się wspólnie z Tobą o kredyt. Jeśli zostanie zatwierdzony, współwnioskodawca otrzyma również kartę kredytową CareCredit i będzie współodpowiedzialny za konto, w tym za opłaty każdego upoważnionego użytkownika.

    Mój dostawca powiedział, że mogę uniknąć płacenia odsetek, więc dlaczego we wniosku jest podana stopa procentowa?

    W przypadku opcji odroczonych odsetek / bez odsetek, jeśli zapłacono w całości w ramach promocyjnych opcji finansowania, żadne odsetki nie będą naliczane od salda promocyjnego, jeśli saldo spłacisz w całości przed upływem terminu płatności. Jeśli promocyjny zakup nie zostanie w pełni opłacony do końca okresu promocyjnego, Twoje konto zostanie obciążone odsetkami od daty zakupu. Karta kredytowa CareCredit jest również akceptowana przez niektórych sprzedawców detalicznych, w których specjalne opcje finansowania nie są dostępne. W przypadku tych zakupów obowiązują standardowe warunki konta.

    Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat konta CareCredit, zapoznaj się z Umową rachunku karty kredytowej, która znajduje się we wniosku.

    Kiedy otrzymam pierwszy rachunek CareCredit?

    Pierwszy wyciąg z rachunku otrzymasz w ciągu 30 dni od dokonania zakupu kartą.

    Jak mogę się dowiedzieć o promocjach CareCredit u moich dostawców?

    Nie wszyscy świadczeniodawcy oferują wszystkie promocyjne opcje finansowania, więc zapytaj swoich pracowników służby zdrowia, które opcje finansowania oferują.

    Czy mogę samodzielnie zapłacić część kosztów leczenia, a pozostałą część wykorzystać CareCredit?

    Tak, możesz korzystać z karty kredytowej CareCredit dla opieki zdrowotnej, aby uzyskać saldo leczenia od 1 USD do dostępnej linii kredytowej.

    Czy mogę zapłacić za wiele zabiegów jednocześnie za pomocą mojej karty kredytowej CareCredit Healthcare?

    Tak, jeśli użyjesz swojej karty, zostaniesz obciążony opłatami za usługi, za które zdecydujesz się zapłacić za pomocą CareCredit.

    Czy moja karta kredytowa CareCredit straci ważność?

    Nie, tak jak w przypadku każdej innej karty kredytowej, o ile masz dobrą opinię i dostępne środki, możesz korzystać z karty CareCredit Healthcare wszędzie tam, gdzie karta jest akceptowana. Ważne jest jednak, aby korzystać z karty przynajmniej raz w roku, aby konto było aktywne.

    Jak zapłacić lekarzowi lub usługodawcy online?

    Skorzystaj z karty kredytowej CareCredit, aby opłacić zaległe rachunki za opiekę zdrowotną przez Internet. Niezależnie od tego, czy jest to ostatnia wizyta u dentysty, szczepienia Twojego zwierzaka czy leczenie LASIK Twojej siostry – dzięki CareCredit łatwo zapłacisz na czas. Odwiedź stronę carecreditpay.com lub skorzystaj z łącza na stronie swojego dostawcy, aby już dziś zapłacić online.

    Jak mogę zwiększyć limit mojej karty kredytowej CareCredit?

    Skontaktuj się z naszym zespołem specjalistów kredytowych pod numerem (866) 893-7864, aby sprawdzić swoje potrzeby i pomóc w zwiększeniu limitu kredytowego na koncie CareCredit.

    Co mam zrobić, jeśli podejrzewam, że padłem ofiarą oszustwa lub kradzieży tożsamości?

    Podejmij działanie, gdy tylko podejrzewasz problem. Im szybciej odpowiesz, tym szybciej problem będzie można rozwiązać.

    Skontaktuj się z Synchrony @ 1-866-834-3205, aby powiadomić nas o swoim problemie. Członek naszego zespołu pomoże Ci w zebraniu informacji niezbędnych do złożenia reklamacji.

    Formularz dochodzenia w sprawie oszustwa możesz otrzymać w ciągu dwóch tygodni od powiadomienia Synchrony, że stałeś się ofiarą.

    Aby chronić swoje prawa, bardzo ważne jest, aby zwrócić Formularz dochodzenia w sprawie oszustwa do Synchrony pocztą elektroniczną lub faksem. Instrukcje zostaną dołączone do formularza.

    Pamiętaj, że poniższe mogą pomóc przyspieszyć rozpatrzenie Twojego roszczenia:

    • Określ, które transakcje zostały dokonane przez Ciebie, a które nie, w tym nazwę sprzedawcy, datę transakcji i kwotę.
    • Nazwisko osoby, jeśli jest znana, która dokonała nieautoryzowanych zakupów na koncie.
    • Po otrzymaniu formularza nasz zespół dochodzeniowy przejrzy dokumenty.
    • Możesz spodziewać się listu informującego o wyniku dochodzenia po podjęciu decyzji.
    • Dokładamy wszelkich starań, aby przeprowadzić dokładne dochodzenie, które obejmuje sprawdzenie informacji i zebranie całej niezbędnej dokumentacji.
    • Rozpatrzenie roszczeń trwa zwykle 60 dni.

    Co się stanie po zgłoszeniu oszustwa na moim koncie Synchrony?

    Jeśli zgłosiłeś nieuczciwe obciążenia na swoim koncie, roszczenie zostanie otwarte, a do Twojego konta zostanie przypisany śledczy. Ponadto należy pamiętać o następujących kwestiach:

    • Do Twojego konta zostanie przyznany tymczasowy kredyt do czasu zakończenia dochodzenia.
    • Nadal jesteś odpowiedzialny za płatności za wszelkie transakcje wykonane przez Ciebie, które nie są oszukańcze.
    • W zależności od rodzaju zgłoszenia, może być wymagany formularz dochodzenia w sprawie oszustwa. Jeśli tak, otrzymasz formularz dochodzenia w sprawie oszustwa w ciągu 2 tygodni od powiadomienia Synchrony o opłatach za oszustwo na Twoim koncie.
    • Ważne jest, aby zwrócić formularz dochodzenia w sprawie oszustwa do Synchrony pocztą lub faksem. Brak zwrotu formularza może wpłynąć na Twoje roszczenie.
    • Po otrzymaniu formularza badacz przejrzy dokumenty.
    • Po podjęciu decyzji otrzymasz list informujący o wyniku śledztwa.
    • Ze względu na czas potrzebny na zebranie wszystkich dokumentów związanych z roszczeniem, zakończenie dochodzenia w sprawie oszustwa może zająć do 90 dni.

    * Pod warunkiem uzyskania zgody kredytowej. Wymagane minimalne płatności miesięczne. Nie wszystkie opcje finansowania promocyjnego są dostępne u wszystkich zarejestrowanych dostawców. Zapytaj o szczegóły. Promocyjne opcje finansowania nie są dostępne we wszystkich punktach sprzedaży detalicznej, które akceptują CareCredit, a do takich zakupów będą miały zastosowanie standardowe warunki konta.